Dyrenes Beskyttelse

Valgte Dstny, fordi de vil hjælpe dyr i nød hurtigere og mere effektivt

Dyrenes Beskyttelse er en interesseorganisation, der varetager interesserne for dyr i Danmark. Organisationen ligger i København og har tilknyttet 7 dyreinternater for husdyr og kæledyr og 10 vildtplejestationer samt over 200 frivillige.

Dyrenes beskyttelse modtager 110.000 opkald om året og behandler 65.000 sager om året.

Siden 2011 har Dyrenes Beskyttelse været kunde hos Dstny, hvor Dyrenes Vagtcentral med særnummeret 1812 blev etableret, så dyrene også har en pendant til 112, blot til dyr i nød.

Se teamchef Camilla Jensen fortælle, hvordan telefonien bidrager til at få en hurtigere og mere effektiv hjælp frem til de nødstedte dyr.

De tre nøglekomponenter

phone-regular

Personlig 1812

Dyrenes Beskyttelses korte nummer 1812 er en pendant til 112, blot for dyr i nød. Nemt at huske
display-chart-up-regular

Storskærm

Storskærmsløsning med telefonidata anvendes til at skabe fælles overblik over trafik og køer
microphone

Voice Recording

Automatisk optagelse af opkald til udannelse og sagsdokumentation

Den skræddersyede løsningbidrager til at hjælpe dyr i nød bedre

”Rigtig mange kender 1812,” siger Camilla. Dyrenes Beskyttelse bad os om at oprette det korte særnummer som den 1. nøglekomponent i den skræddersyede telefoniløsning til Dyrenes Beskyttelse. ”1812 er nemt at huske og hurtigt at taste. Det læner sig op ad 112. Vi er tilgængelige 24/7 på det nummer, for det hele handler om at afhjælpe dyr i nød så hurtigt og effektivt som muligt,” fortæller Camilla Jensen.

Teamleder Camilla Jensen fortsætter: ”På vores storskærm har afdelingen et fælles overblik over opkalds-trafikken. Hvor mange har ringet ind, på hvilke linjer, hvor mange står i kø og hvor længe. Vi kan effektivt sikre at få taget de vigtigste opkald (påkørte) først og dernæst få besvaret de længstventende øvrige opkald.”

“Endelig optager vi samtalerne – dels for uddanne og videreudvikle vores medarbejdere at dokumentere den enkelte sag til evt. sagsbehandling af klager,” afslutter Camilla Jensen.

Skræddersyet løsning

”Rigtig mange kender 1812. 1812 er nemt at huske og hurtigt at taste. Det læner sig op ad 112. Vi er tilgængelige 24/7 på det nummer, for det hele handler om at afhjælpe dyr i nød så hurtigt og effektivt som muligt. På vores storskærm har afdelingen et fælles overblik over opkalds-trafikken. Hvor mange har ringet ind, på hvilke linjer, hvor mange står i kø og hvor længe. Vi kan effektivt sikre at få taget de vigtigste opkald (påkørte) først og dernæst få besvaret de længst ventende øvrige opkald. Endelig optager vi samtalerne – dels for uddanne og videreudvikle vores medarbejdere at dokumentere den enkelte sag til evt. sagsbehandling af klager.”
Camilla Jensen - Teamleder
Dyrenes Beskyttelse

Telefoni til din virksomhed

En moderne kommunikationsløsning til virksomheden, som ønsker at kommunikere og samarbejde mere effektivt med simple og kraftfulde redskaber. Vælg Connect, når dit firma for alvor ønsker at høste produktivitetsgevinster i kommunikation og samarbejde med brugervenlige og velafprøvede teknologier, som er let at anvende for medarbejdere og kunder.

Løsningen håndterer alle standardfunktioner til kommunikation og samarbejde, der simplificerer arbejdsprocesser, skærper servicen og forbedrer kundeoplevelsen i dialogen og samarbejdet. Administrator kan tilpasse brugerprofiler, IVR mm. via selvbetjening, og Connect er forberedt til mange specialiserede moduler og kan skalere let og hurtigt, når dit firma udvikler sig.

Vores referencer

server render fail/waiting for island-d63033i1Re (separate island render, inside)

Skal vi kontakte dig om en løsning til dit firma?

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.