Valgte Dstny, fordi de vil hjælpe dyr i nød hurtigere og mere effektivt
Teamchef Camilla Jensen fortæller, hvordan telefonien bidrager til at få en hurtigere og mere effektiv hjælp frem til nødstedte dyr.
Dyrenes Beskyttelse varetager interesserne for dyr i Danmark. Organisationen ligger i København og har tilknyttet 7 dyreinternater for husdyr og kæledyr, 10 vildtplejestationer samt over 200 frivillige.
De modtager over 100.000 opkald om året og behandler årligt mere end 60.000 sager.
Siden 2011 har Dyrenes Beskyttelse været kunde hos Dstny. Her blev Dyrenes Vagtcentral med særnummeret 1812 etableret, så dyr i nød har en pendant til 112.
De tre nøglekomponenter
1812
Storskærm
Voice Recording
Den skræddersyede løsning bidrager til at hjælpe dyr i nød bedre
”Rigtig mange kender 1812,” siger Camilla. Dyrenes Beskyttelse bad Dstny om at oprette det korte særnummer som den første nøglekomponent i den skræddersyede telefoniløsning til organisationen. ”1812 er hurtigt at taste og nemt at huske, da det læner sig op ad 112. Vi er tilgængelige 24/7 på det nummer, for alt handler om at afhjælpe dyr i nød så hurtigt og effektivt som muligt,” fortæller Camilla Jensen.
Teamleder Camilla Jensen fortsætter: ”På vores storskærm har afdelingen et fælles overblik over opkalds-trafikken. Hvor mange har ringet ind, på hvilke linjer, hvor mange står i kø og hvor længe? Vi kan effektivt sikre at få taget de vigtigste opkald (påkørte dyr) først og dernæst få besvaret de længstventende øvrige opkald.”
“Endelig optager vi samtalerne – dels for at uddanne og videreudvikle vores medarbejdere, dels for at dokumentere den enkelte sag til evt. sagsbehandling af klager,” afslutter Camilla Jensen.
Skræddersyet løsning
Telefoni til din virksomhed
En moderne kommunikationsløsning til virksomheden, som ønsker at kommunikere og samarbejde mere effektivt med simple og kraftfulde redskaber. Vælg Connect, når dit firma for alvor ønsker at høste produktivitetsgevinster i kommunikation og samarbejde med brugervenlige og velafprøvede teknologier, som er let at anvende for medarbejdere og kunder.
Løsningen håndterer alle standardfunktioner til kommunikation og samarbejde, der simplificerer arbejdsprocesser, skærper servicen og forbedrer kundeoplevelsen i dialogen og samarbejdet. Administrator kan tilpasse brugerprofiler, IVR mm. via selvbetjening, og Connect er forberedt til mange specialiserede moduler og kan skalere let og hurtigt, når dit firma udvikler sig.
Vores referencer
Skal vi kontakte dig om en løsning til dit firma?
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.