Valgte Dstny, fordi de ville have velfungerende IP- og mobiltelefoni kombineret med hurtig personlig service
Brdr. Jardorf A/S blev oprindeligt grundlagt på Kongens Nytorv i København i 1917 som et skrædderi af eksklusivt herretøj.
Firmaet – bedre kendt under navnet Jardex – designer og sælger fortsat eksklusivt herretøj i deres butikker, erhvervsafdelingen og via webshop.
Jardex har været kunde hos os i en række år og ønskede fra start en telefoniløsning, der håndterede sikker IP– og mobiltelefoni i højkvalitet, og hvor det var let at komme tale med servicemedarbejderne hos sit teleselskab.
Høj kvalitet, sikkerhed, effektive redskaber og hurtig personlig service bidrager til, at Jardex kan koncentrere sig om kerneforretningen, så alle danske mænd kun kan sige “Bravo Mr. Jardex.”
De fire nøglekomponenter
Fiber- og ADSL-forbindelser
Unified Communication
Tæt samarbejde
Alt samlet ét sted
Nøglekomponenterne giver ro til at fokusere på at designe og sælge
Jardex’ telefonsystem består af 4 nøglekomponenter.
1. Jardex valgte fra start både internetforbindelser over fiber og kobber og telefoni fra os. Det forsyner Jardex’ afdelinger med robust internetadgang og telefoni med høj kvalitet (QoS). Dertil anvender Jardex en hosted firewall som sikkerhed.
2. Connect 3.0 telefonsystemet håndterer både IP– og mobiltelefoni (Unified Communications), så Jardex kan udnytte de samme funktioner uanset device.
3. Jardex har et fast kontaktteam hos Dstny, som kender Jardex, så eventuelle ændringer og udbygning af telefoniløsningen sker med det samme, og uden unødig ventetid.
4. Endelig får Jardex kun regning fra én leverandør, hvilket reducerer det administrative tidsforbrug.
Skal vi kontakte dig om en løsning til dit firma? Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Jardexs telefoniløsning
En moderne kommunikationsløsning til virksomheden, som ønsker at kommunikere og samarbejde mere effektivt med simple og kraftfulde redskaber. Vælg Connect, når dit firma for alvor ønsker at høste produktivitetsgevinster i kommunikation og samarbejde med brugervenlige og velafprøvede teknologier, som er let at anvende for medarbejdere og kunder.
Løsningen håndterer alle standardfunktioner til kommunikation og samarbejde, der simplificerer arbejdsprocesser, skærper servicen og forbedrer kundeoplevelsen i dialogen og samarbejdet. Administrator kan tilpasse brugerprofiler, IVR mm. via selvbetjening, og Connect er forberedt til mange specialiserede moduler og kan skalere let og hurtigt, når dit firma udvikler sig.
Vores referencer
Skal vi kontakte dig om en løsning til dit firma?
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.