VS Automatic

Play video

VS Automatic har valgt Dstny, fordi de vil optimere kundeoplevelsen hele vejen rundt

VS Automatic A/S er en 25 år gammel elektriker-virksomhed med speciale indenfor el-installationer og automations-løsninger til både private og erhvervskunder. VS Automatic rådgiver også om grøn energi og tilbyder el-syn og løsninger indenfor sikring, overvågning, varmepumper, ladestandere m.m. Desuden servicerer virksomheden diverse anlæg til landbruget. Kunderne er primært beliggende i området mellem Østbirk, Horsens og Hovedgård, som betjenes af knap 100 medarbejdere fordelt på de 3 lokationer.

VS Automatic har været kunde siden 2019, hvor virksomheden valgte telefoniløsningen Connect 3.0.

VS Automatic leverer Dstny SIM-kort til alarm-løsninger hos VS Automatics kunder.

I efteråret 2021 valgte virksomheden også en skræddersyet variant af kundetilfredshedsmålings-servicen nps.today fra Dstny.

Telefoniløsning med Danmarks bedste dækning

Connect 3.0 er Dstny’s telefoniløsning, der med sine mange funktioner og nemme og intuitive brugergrænseflader dækker de fleste virksomheders og organisationers kommunikations- og samarbejdsbehov. Hos VS Automatic var der 3 argumenter, der vejede til Dstny’s fordel:

 

  • Platformen bag VS Automatics tidligere telefoniløsning var den samme som ved den tidligere leverandør
  • Brugere og administrator ville kunne anvende løsningen med det samme
  • Der var ikke behov for undervisning i løsningen

Leveranceteknikeren var en gammel kending hos VS Automatic, som gav tryghed i maven omkring god og hurtig levering og samtidig med en stor forståelse for VS Automatics behov. Endelig er Dstny eneste udbyder, der kan tilbyde alle mobilnetværk i én og samme løsning. Da VS Automatics folk er ude hos mange kunder – ofte hele dage ad gangen, så skal mobildækningen bare virke altid. Det honorerer Dstny, da vi ikke er bundet til ét og kun et mobilnetværk.

Kommunikation med integreret kundetilfredshedsmåling

Det er en central målsætning for VS Automatic at have tilfredse kunder. De har tidligere anvendt målemetoder, der var for usikre, og undersøgelserne var usystematiske og for tidskrævende at gennemføre ift. udbyttet.

Det globalt bredt anvendte system til kundetilfredshedsmåling Net Promoter Score (nps.today) udbydes i Dstny i samarbejde med nps.today. Servicen er nem og hurtig at integrere i Connect 3.0. Denne mulighed greb VS Automatic og implementerede en skræddersyet variant af servicen i sin drift i efteråret 2021 i første omgang for at måle tilfredsheden med kundeservicen centralt og opgaveløsningen on site decentralt.

Resultaterne fra målingerne har overrasket

 

Vi er glædeligt overrasket over den høje svarrate på ca. 20%. Det er en klar forbedring ift. tidligere bestræbelser. Vi scorer i gennemsnit hele 69 på en skala fra 0 til 100. Når vi får et resultat med en lav score, så ringer vi til kunden/kontaktpersonen for at høre, hvordan vi kan gøre noget ved årsagerne bag den lavere tilfredshed. Det har overrasket mig, at størstedelen af disse opkald ender med at blive en rigtig god kundeoplevelse, fordi de mærker, at vi har viljen til at gøre det bedre og gør det med det samme.
Torben Steffensen - Direktør
VS Automatic

Vores referencer

server render fail/waiting for island-d63033i1Re (separate island render, inside)

Skal vi kontakte dig om en løsning til dit firma?

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.