RGS Nordic

Valgte Dstny, fordi de ville have en totalleverandør, der kan støtte dem i deres fremtidige vækst

RGS Nordic er specialist i behandling af forurenet jord, industrispildevand og genanvendelse af bygge- og anlægsaffald. De driver mere end 35 modtage- og behandlingsanlæg i Danmark, Sverige, Norge og UK.

Siden 2016, hvor RGS Nordic blev kunde hos os, har vi taget os af deres telefoni og MPLS-netværk i Danmark på tværs af deres mange lokationer. Med tiden har vi udvidet leverancen af telefoni og netværk til også at omfatte deres svenske lokationer.

RGS Nordic valgte Dstny til at drive deres telefoni og netværk med sikkerhed og failover, fordi vi er mere end blot en leverandør. I samarbejdet agerer vi med parathed, bevågenhed og fokus på løbende udvikling, så RGS Nordic altid er sikret den mest optimale løsning.

Et af RGS Nordics vigtigste krav til en komplet telefoni– og netværksløsning startede med, at løsningen at kunne integrere deres Microsoft Dynamics ERP-system. Men det blev til meget mere. Og vi fortsætter med at styrke RGS Nordic igennem deres telefoni og netværksløsning.

De fire nøglekomponenter

group-arrows-rotate-regular

Unified Communication

Komplet integreret telefoniløsning på tværs af devices
lock-regular

Sikkerhed

Komplet beskyttelse og altid up-to-date
gear-regular

Integrationer

Integration til ERP-system gør data værdifuldt
layer-group-regular

Alt samlet ét sted

En leverandør til at dække alle behov inden for telefoni og netværk

Med alle behov dækket styrkes RGS Nordics forretning

1. Med en komplet integrere telefoniløsning, er RGS Nordics medarbejdere fuldt tilgængelige uanset device. Med den intuitive og fleksible brugergrænseflade kan medarbejderne håndtere opkald nemt og hurtigt.

2. Den fiber-baserede MPLS-løsning, vi leverer til RGS Nordics 35 lokationer, omfatter også hosted firewall og 4G failover på alle lokationer. Det betyder, at RGS Nordic er sikret på bedste mulige måde imod angreb og nedbrud.

3. Med integration til Navision sætter RGS Nordic data i spil fra det sekund, en kunde ringer ind. Dette betyder, at medarbejderen kan være relevant fra første sekund og dermed ikke spilde tiden på først at slå personen op i systemet, når personen har givet oplysninger.

4. Dstny dækker alle RGS Nordics behov inden for telefoni og netværk, og som eksperter på området er vi altid klar til at støtte RGS Nordic i deres vækst – både nutidig og fremtidige, da vi hele tiden tilpasser løsningen efter RGS Nordics behov.

Vores referencer

server render fail/waiting for island-d63033i1Re (separate island render, inside)

Skal vi kontakte dig om en løsning til dit firma?

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.