ICM

Valgte Dstny, fordi de satte krav til en telefoniløsning, der skulle give bedre kundeservice og højere salgsproduktivitet

ICM så mange muligheder i at få relevante stamdata og seneste købsdata på skærmen, så alle informationer om kunden allerede stod lysende klart, inden opkaldfra kunden blev besvaret. De mange opkald gav ventetid, og der var behov for, at to afdelinger kunne tage over for hinanden, selv om de ikke var på samme lokation. Telefoniløsningen fra Dstny med integration har sat ventetiden ned og gjort det muligt for sælgerkollegerne at tage over for hinanden.

En fleksibel telefoniløsning

Fra start installerede ICM Connect Client til alle sælgerne – med aktivitetsstatus (ledig/optaget) på både IP– og mobiltelefon, Exchange- og SuperOffice-integration (CRM). Med fuld “kollega-synlighed” gør løsningen det muligt at fordele opkald bedre, at hjælpe kolleger og at sikre den rette bemanding på alle tidspunkter.

Play video
Med fuld integration til ICM kundedata kan man se, hvem der ringer ind, og hvad de tidligere har købt, og ikke mindst hvad de IKKE har købt. Det betyder, at kundeordrer behandles hurtigere, da man allerede, når telefonen ringer, kan se, hvornår kunden sidst har købt et produkt. Man kan også se, om den, der ringer, har modtaget vores katalog, vedkommendes ansvarsområder, om de modtager nyhedsbrev og hvilke øvrige interesser, personer måtte have. Det giver alt sammen en unik mulighed for at give den bedst mulige kundeservice – og forbedrer sælgernes mulighed for at hente nye ordrer ind. Løsningen fungerer rigtigt godt. Vi øger vores mersalg og forbedrer vores kundebehandling samtidigt.
Mick Mikkelsen - Operations Manager
ICM

De fire nøglekomponenter

desktop-regular

Personligt klient

Personlig klient til hver kundeservicemedarbejder, så kundedata automatisk popper op på skærmen samtidigt med opkaldet
display-chart-up-regular

Storskærm

Storskærme i de 3 geografisk adskilte afdelinger, så afdelingerne har fælles fokus og kan aflaste hinanden
gear-regular

Integration til CRM

Integration til SuperOffice, så et tilbud med forudfyldte stamdata oprettes med det samme – ved kun 1 klik
gear-regular

Integration til ERP

Integration til Microsoft Dynamics NAV/C5, så en ordre med forudfyldte stamdata oprettes med det samme – ved kun 1 klik

ICM’s første erfaringer med integration

ICM ser allerede nu flere forbedringspunkter til vores Connect Integration, der kan spare endnu mere tid og bygge mersalg og marketingaktiviteter hurtigere op. Derefter vil det være naturligt, at andre afdelinger i ICM begynder at anvende værktøjet med skærmbilleder med data, der er relevant for deres arbejdsområde specifikt og deres dialog med kunder og leverandører

Sælgerne har fået øjnene op for værktøjets mulighederne

Salg sparer tid ved ikke at skulle slå kunden op selv. De kan straks se, om den kundeansvarlige sælger er tilgængelig. Hvis ikke, tager den besvarende sælger dialogen. Den besvarende sælger har alle data på kunden på skærmen og kan hjælpe bedre og hurtigere. Via de prædefinerede email- og SMS-skabeloner kan de relevante kolleger informeres på meget få sekunder."

Den største fordel for ICM er, at den fysiske adskillelse mellem de tre afdelinger ikke længere er et problem.

Kollegerne er synlige og deles bedre om at besvare opkald ved senest 3.ring, så kunder får den rigtige betjening og hjælp til at købe de rigtige produkter,” siger Mick Mikkelsen.

Nettoeffekten er, at kunderne venter i kortere tid, og der er generelt meget mindre brok fra kunder og medarbejdere omkring ventetiden. Samtidig har Mick Mikkelsen som leder også et bedre værktøj til at styre ventekøer og sælgerne. Det hele er blevet mere visuelt og overskueligt.

Vores referencer

server render fail/waiting for island-d63033i1Re (separate island render, inside)

Skal vi kontakte dig om en løsning til dit firma?

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.