Valgte Dstny, fordi de satte krav til en telefoniløsning, der skulle give bedre kundeservice og højere salgsproduktivitet
ICM så mange muligheder i at få relevante stamdata og seneste købsdata på skærmen, så alle informationer om kunden allerede stod lysende klart, inden opkaldfra kunden blev besvaret. De mange opkald gav ventetid, og der var behov for, at to afdelinger kunne tage over for hinanden, selv om de ikke var på samme lokation. Telefoniløsningen fra Dstny med integration har sat ventetiden ned og gjort det muligt for sælgerkollegerne at tage over for hinanden.
En fleksibel telefoniløsning
Fra start installerede ICM Connect Client til alle sælgerne – med aktivitetsstatus (ledig/optaget) på både IP– og mobiltelefon, Exchange- og SuperOffice-integration (CRM). Med fuld “kollega-synlighed” gør løsningen det muligt at fordele opkald bedre, at hjælpe kolleger og at sikre den rette bemanding på alle tidspunkter.
De fire nøglekomponenter
Personligt klient
Storskærm
Integration til CRM
Integration til ERP
ICM’s første erfaringer med integration
Sælgerne har fået øjnene op for værktøjets mulighederne
“Salg sparer tid ved ikke at skulle slå kunden op selv. De kan straks se, om den kundeansvarlige sælger er tilgængelig. Hvis ikke, tager den besvarende sælger dialogen. Den besvarende sælger har alle data på kunden på skærmen og kan hjælpe bedre og hurtigere. Via de prædefinerede email- og SMS-skabeloner kan de relevante kolleger informeres på meget få sekunder."
Den største fordel for ICM er, at den fysiske adskillelse mellem de tre afdelinger ikke længere er et problem.
Kollegerne er synlige og deles bedre om at besvare opkald ved senest 3.ring, så kunder får den rigtige betjening og hjælp til at købe de rigtige produkter,” siger Mick Mikkelsen.
Nettoeffekten er, at kunderne venter i kortere tid, og der er generelt meget mindre brok fra kunder og medarbejdere omkring ventetiden. Samtidig har Mick Mikkelsen som leder også et bedre værktøj til at styre ventekøer og sælgerne. Det hele er blevet mere visuelt og overskueligt.
Vores referencer
Skal vi kontakte dig om en løsning til dit firma?
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.