Dstny Analytics facelift giver nemmere overblikket over kommunikationen med kunderne

Lettere end nogensinde at få overblik over virksomhedens kundekommunikation

I løbet af sommeren og efteråret er Dstny Analytics (det tidligere statistikmodul Meridix, som nu er en del af Dstny) blevet opgraderet – beriget med ny funktionalitet.

Læs om de vigtigste her:

  • Få overblik over kommunikationen inkl. Teams
  • Lad wizard’en hjælpe dig på vej
  • Gør dashboards offentlige, og udbred informationen med Chromecast
  • Træk rapporter med større detailrigdom end nogensinde

Få overblik over kommunikationen inkl. Teams

Dstny Analytics udviklet til at være et statistikmodul på toppen af Connect 3.0, men også på toppen af Teams. Flere og flere virksomheder har fundet ud af, at Teams integreret med telefonien er den nødvendige vej frem.
I takt med denne erkendelse bliver der også behov for at få data om aktiviteterne både for telefoni-delen og for Teams, så en supervisor får det helstøbte overblik over, hvad virksomhedens samlede kommunikation forløber. Dstny Analytics leverer dette overblik. Det er især overblik omkring agenternes adfærd, som er styrket. Mere herom længere nede.
Sammen med wizarden er der på forsiden vist predefinerede views og grafer, som erfaringsmæssigt bruges i mange virksomheder. Ydermere kan man trykke på dem og til flere predefinerede grafvalgmuligheder.
business_analytics_screens

Lad wizard’en hjælpe dig på vej

 

En væsentlig forbedring for brugerne er den hjælpsomme wizard. Wizarden tager brugeren gennem de konfigurations-processer, så du som bruger hurtigere og lettere får skabt de dashboards, som du og dine kolleger har brug.

Gør dashboards offentlige, og udbred informationen ned Chromecast

Det er nu også blevet muligt at gøre sine dashboards offentligt tilgængelige, så brugere kan se dem uden at skulle logge sig ind. Det er praktisk, hvis dashboards er udformet til at blive vist på storskærm i f.eks. en kundeservice-afdeling. Derfor er også også let at sende billederne til en storskærm ved hjælp af Chromecast.

Træk rapporter med større detailrigdom end nogensinde

Der er rige drill down muligheder for at analysere forhold i kommunikationen af særlig interesse. Med udbredelsen af Teams er Dstny Analytics blevet udbygget med analysefaciliteter, der undersøger agent-adfærd på Teams. Det er blevet muligt at trække adfærdsrapporter på en agent, så man f.eks. kan monitorere agenternes tilgængelighed over tid på en given ringegruppe, eller man se agenternes tidsbrug fordelt på forskellige presence states (frokost, møder, fokuszone m.v.)

Vores referencer

server render fail/waiting for island-d63033i1Re (separate island render, inside)

Recent posts