Er det ikke på tide at komme videre? Med telefoni uden integration går du glip af forretning

 

“Telefoni uden integration er som at sende post med brevdue. I kan godt, men det er lidt forældet. Med integration kan I spare tid, øge salget og få gladere kunder.”

 

 

Nu slår vi et slag for telefoni med integration

 

Mange virksomheder driver virksomhed, hvor deres telefonsystem er en ”isoleret ø” ift. virksomhedens vigtige IT-systemer. Isoleret telefoni medfører som oftest, at en virksomhed går glip af oplagte fordele – såsom tidsbesparelse, øget omsætning og gladere kunder. Fordele, der sammenlignet med udgiften kan være betalt hjem meget hurtigt. Hvorfor fravælge disse oplagte fordele? Findes svaret i vanetænkning, travlhed og/eller manglende viden?

Udbyttet ved integration varierer og hænger tæt sammen med ambitionsniveau, virksomhedens natur og valg af integrationer. 

Integrationstyper

type_int_lookup

LookUp

Pop up klient viser data fra relevante IT-systemer
type_int_lookupplus

LookUp+

Pop up klient viser data fra relevante IT-systemer og har aktionknapper
type_int_openup

OpenUp

Åbner relevante IT-systemer på opkalders profilside
type_int_embedded

Embedded

Åbner telefoniklient direkte i dit IT-system på opkalders profilside
popup_process_ikoner-3

LookUp integrationer med og uden såkaldte aktionknapper, hvor man ”blot” skal have information præsenteret automatisk ved opkald med eller uden mulighed for at klikke sig over i det rette IT-system, kan fås for ganske få midler. Ofte kan den slags integrationer konfigureres meget hurtigt.

OpenUp integrationer koster lidt mere, men udmærker sig ved, at medarbejderens nøgle IT-system automatisk åbner op på den rette kunde eller kontaktperson ved opkald. Konfigurationstiden er lidt længere.

Embedded integrationer er typisk mere avancerede, hvor opkaldshåndteringen bliver indlejret i medarbejderens nøgle IT-system, så medarbejderen kun skal arbejde i et system. De integrations-løsninger kræver flere udviklingstimer og koster derfor også mere.

 

Det orange procesflow viser, hvordan en integration principielt virker.

id-card-regular
Ved opkald vises automatisk kundedata på skærmen baseret på tlf.nr.
gauge-max-regular
  Betjen kunden hurtigere og mere præcist, og reducér ventekøer
window-restore-regular
  Betjen kunden hurtigere og mere præcist, og reducér ventekøer
rectangle-history-circle-user-regular
  Få fuldt aktivitetsoverblik over kunden, fordi opkald også auto-registreres
phone-arrow-down-left
Håndtér al kommunikation inkl. opkald i kun ét system

Jo, måske er det på tide at komme videre

Fordelene for små og mellemstore virksomheder er så betydelige, at vi vælger at sætte fokus på telefoni med integration i 4. kvartal 2023 for at sætte tanker i gang, for at drøfte mulighederne og for at få beslutningstagerne til at forstå dels det betydelige omfang af de fordele, som kan høstes, og dels at integration faktisk kan være ganske ubetydelige beløb afhængig af behov.

Vores referencer

server render fail/waiting for island-d63033i1Re (separate island render, inside)

Recent posts