Vil du give kunderne en bedre salgs- og serviceoplevelse? Vil du håndtere kundehenvendelser mere effektivt? Eller vil du optimere organisationens ressourcer til kommunikation og samarbejde? Så kan vi hjælpe dig på vej.
Teams er et godt program til at kommunikere og samarbejde mere effektivt, og det er velintegreret med de andre programmer i Microsoft Office365-pakken i skyen.
Uanset om du skal til at begynde med Teams, om du skal tilføre flere kommunikationsmuligheder i form af basal eller komplet telefonfunktionalitet, eller om du skal integrere til eksterne applikationer, kan vi hjælpe dig med alle faser fra rådgivning over implementering til opfølgning:
Basal telefonfunktionalitet
Vi kan slå hul igennem til omverdenen, så medarbejderne kan ringe og kommunikere til eksterne kontaktpersoner via deres Teams-klient eller Teams-app. Så basale funktioner som at ringe op til og modtage opkald fra eksterne kontaktpersoner i omverdenen bliver tilgængeligt i Teams.
Komplet telefonfunktionalitet med adgang til eksterne applikationer
Ønsker du, at brugerne kan anvende moderne kommunikationsfunktioner, kan vi integrere med Contact Point. Det giver adgang til mere end 250 forskellige standard- og avancerede funktioner. Det åbner samtidig for tilkobling til tredjepartsmoduler og integration via API.
Attendant/Receptionist
Vil du høste de største produktivitetsgevinster, hjælper vi også med tilkobling af moduler som f.eks. Dstny Analytics med dashboards og rapportering, wallboards og integration til jeres forretningskritiske IT-systemer.
Figuren viser kun et udpluk af de applikationer og systemer, som Teams med Contact Point har. Tal med din kontakt hos os om de applikationer og systemer, som er relevante for lige præcis din virksomhed.