Optimér kommunikationen ved at integrere Teams med Connect 3.0 og få fuldt udbytte af Teams

Har dit firma valgt Teams fra Microsoft med Office 365 apps som Word, Excel, Powerpoint og Sharepoint? Hvis I ikke har koblet Teams sammen med telefonsystemet, har I sandsynligvis begrænsninger i den eksterne kommunikation, f.eks. ved opkald. I kan ikke ringe til hvem som helst udenfor jeres firma over telefoni-netværkene via Teams-klienten eller Teams App’en.

Dstny kan sætte strøm til jeres Teams ved at levere den forbindelse (SIP-trunk), så firmaets Teams-brugere også kan foretage opkald over telefoni-netværkene. Desuden kan vi bygge værdifulde funktioner på toppen af jeres Teams-løsning med Contact Point.

Teams med og uden telefonisystem

Illustrativ forklaring af involverede parter ved tre forskellige scenarier

Teams har samlet alle de vigtige værktøjer under en paraply og får redskaber til at spille effektivt sammen, så du kan arbejde, kommunikere og samarbejde effektivt i løbet af dagen. Teams stand alone er vist som scenarie A ovenfor. Telefoni er uundværligt i din daglige kommunikation, og en Teams-løsning uden et eksternt tilknyttet telefonsystem er et noget feature-begrænset telefonsystem. Kobles dstny på din Teams-løsning, scenarie B, får brugernes Teams klient et telefonnummer – ligesom en bordtelefon. Nu kan verden ringe til dig på din Teams-klient, og du kan ringe til verdenen fra din Teams-klient. Også kaldet direkte rutning. Brugerne skal have en E3 licens og en Phonesystem-licens eller en E5-licens.

De fleste firmaer har dog brug for almindelige funktioner fra telefonsystemet, så som velkomsthilsen, åbningstider, køer, omstilling osv. Scenarie C skitserer sådan en løsning, hvor dstny’s virtuelle Connect 3.0 PBX/omstilling kobles på Teams, og derved bliver alle forventende funktioner gjort tilgængelige brugerne.

Da Connect 3.0 er en avanceret platform, giver den også adgang mere raffinerede funktioner, så brugerne af en integreret Teams-Connect 3.0 løsning får det bedste fra Microsoft-verdenen med det bedste fra telefoniverdenen.

Vi lægger røret ind, så I kan maksimere udbyttet af jeres Teams

Med en SIP-trunk-forbindelse til Teams får I åbnet op for adgangen til telefoninetværkene og kan foretage og modtage opkald via Teams-klienten – lige så let som, hvis I havde bordtelefoner eller mobiltelefoner.

Vores SIP-Trunkforbindelser er baseret på TLS og SRTP og giver den højeste tekniske kvalitet i opkald, stabil telefonidrift og den højeste sikkerhed omkring din eksterne kommunikation.

Overvej en test af en SIP-Trunk-forbindelse fra os til firmaets Teams i 3 måneder.

Giv dine kunder en ekstraordinær god kundeservice

Har du valgt en SIP-Trunk-forbindelse fra dstny til firmaets Teams-løsning, åbner det for adgang til nye muligheder, som en Teams-løsning ikke tilbyder.

Måske savner du en række ”klassiske” telefoni-funktioner, som ikke er en del af dit firmas Teams-løsning. Funktioner som f.eks.

- avancerede ACD-ringegrupper

- voice recording

- brugervenlig statistik, der er nem at arbejde med

- dashboards til overvågning

- bedre pverblik med visning af aktivitetsstatus for dig og dine kolleger - også på mobil

- inddtrækning af opkald

- mere elegant omstilling

- korrekt A-nummervisning ved omstilling

Rul din Teams-løsning ud til firmaets datterselskaber i udlandet

Vi leverer internationale numre i mere end 60 lande globalt til vores kunder. Derfor tilbyder vi også, at dit firma kan anvende en integreret Team-Contact Point-løsning internationalt i alle de markeder, hvor du er til stede. Derved får medarbejderne på både firmaets danske sites og de udenlandske sites glæde af de mange Contact Point funktioner på toppen af jeres Teams.

Vores referencer

server render fail/waiting for island-d63033i1Re (separate island render, inside)

Recent posts