Valgte Dstny, fordi de vil yde kunderne hurtig service i høj kvalitet
I. M. Frellsen K/S er en 4. generations familievirksomhed stiftet i 1897. De fremstiller gourmetprodukter indenfor chokolade, kaffe og andre delikatesser i høj kvalitet.
Kaffe, the mm. leveres af salgschauffører fra Randers og Roskilde til over 7.000 virksomheder, institutioner, restaurationer og hoteller i Danmark. Chokoladen afsættes gennem Frellsens engros afdeling og 41 butikker i hele landet.
De har været kunde hos os siden 2014 og ønskede fra start en enkel telefoniløsning, der var let at betjene.
Høj teknisk kvalitet, driftsstabilitet, effektive redskaber til kundeservice-afdelingen kombineret med hurtig personlig service bidrager til, at Frellsen i ro og mag kan fokusere på at drive og udbygge forretningen til glæde for dig, mig og danskerne i hverdagen.
De fire nøglekomponenter
Unified Communication
Connect Client
Storskærm
Alt samlet ét sted
Nøglekomponenterne bidrager til at opnå Frellsens kundeservicemål
1. Et telefonsystem med både IP– og mobiltelefoni, så Frellsens medarbejdere kan udnytte de samme funktioner uanset device.
2. Medarbejderne centralt anvender Connect Client, så opkald håndteres mere effektivt, og kunderne betjenes hurtigt. Det sikrer bl.a., at kommunikationen ifm. styring af transporterne bliver optimal.
3. Frellsen anvender alle redskaber inkl. storskærm med telefonidata i deres kundeservice. Det sikrer hurtig hurtig betjening af kunderne og en optimal styring af transportchaufførerne.
4. Endelig får Frellsen kun regning fra én leverandør, hvilket reducerer det administrative tidsforbrug.
Vores referencer
Skal vi kontakte dig om en løsning til dit firma?
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.