Pelican Self Storage

Valgte Dstny, fordi de vil betjene kunderne endnu bedre

Pelican Self Storage valgte Dstny i efteråret 2017, fordi de kunne forbedre servicen overfor kunderne.

Desuden kunne de få opfyldt alle behov for at arbejde medo pkaldsdata.

Endelig fik Pelican Self Storage mulighed for at teste set-up’et i Danmark før udrulningen til Sverige og Finland.

De fire nøglekomponenter

code-branch-regular

Callflow

Skræddersyet callflow med 80-nr., køcallback og mailbesked på evt. tabte opkald
desktop-regular

Connect Client

Personlig omstilling til hurtigere betjening af opkald og mere effektiv håndtering af køer
display-chart-up-regular

Analytics

Opkaldsdata til analyse af opkaldsbetjening til optimering af callflow og køer
code

API

API brugt til at udveksle data med interne statistik-apps og med interne storskærme

Vækst gennem hurtigere dialog med kunderne

Pelican Self Storage havde erfaret, at tabte opkald er lig med tabt omsætning. Derfor var en af de vigtigste krav til en ny løsning, at de hele tiden kan holde øje med udviklingen i opkaldsbetjeningen, og at de lokale centre fik al information om alle opkald.

Derfor valgte Dstnys Connect telefoniløsning, hvor der er integreret information om køstatistik i de personlige klienter Connect Client, og hvor systemets telefonidata er tilgængelig via API. Det har Pelican Self Storage udnyttet til at at udveksle data med egneudviklede statistik-applikationer bl.a. til brug på storskærme.

De har designet avancerede callflows, hvor centre hjælper hinanden med at tage opkald, og hvor der er konfigureret mailbeskeder, der sendes til de ansvarlige medarbejdere, når visse opkald-events indtræffer. F.eks. når opkald tabes, eller når en kunde i en ventekø vælger at blive ringet op i stedet for (kø-callback).

Pelican Self Storage valgte desuden en kombineret IP– og mobilløsning, fordi centrene med glas og mure svækkede mobilsignalet betydeligt i deres tidligere løsning.

Efter en testperiode med det nye set-up i Danmark valgte Pelican Self Storage hurtigt at lade Dstny udrulle løsningen i Sverige og i Finland inkl. undervisning af svenske og finske medarbejderne.

At telefonien i de tre lande er samlet hos en og samme udbyder betyder, at de nu ubesværet kan analysere performance på tværs af de tre lande ud fra samme platform. Det giver hurtigere overblik, indsigt og grundlag til at træffe beslutninger hurtigere.

Vores referencer

server render fail/waiting for island-d63033i1Re (separate island render, inside)

Skal vi kontakte dig om en løsning til dit firma?

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.