Integrer vigtige IT-systemer, og effektivisér jeres kunders oplevelser og de interne arbejdsprocesser
Har du valgt Teams og Contact Point, åbner en verden af nye integrations-kombinationer sig.
Det er bl.a. muligt at hæve produktiviteten yderligere ved at tilkoble moduler, der i praksis minimerer eller helt automatiserer manuelle arbejdsprocesser. Dvs. tager arbejdet ud af arbejdsprocesserne.
F.eks. tilkobling af Attendant/Receptionist til central og effektiv håndtering af kundeopkald eller af digitale kanaler ud fra en omnichannel-tilgang i alle touchpoints på den digitale kunderejse.
Eller f.eks. integration med Salesforce til styrke samspillet mellem salg og service og kommunikation og samarbejde. Kunderejsen kan redefineres og give ny værdi på nye og spændende måder, så kundeoplevelsen tages til nye højder.
Du kan også tilkoble et Dstny Analytics-modul, så firmaet måler kommunikationen og kan følge på de opstillede mål for kvalitet og se, om målsætninger og KPI’er bliver opfyldt.
Statistik-modulet er et velegnet redskab til at identificere det nødvendige ressourcebehov, der skal til for at opnå den maximale kundeoplevelse.
Integration med disse applikationer og systemer