Opkøbet løfter Dstny til næste niveau indenfor customer engagement ved nu at kunne tilbyde virksomheder at engagere sig i kunstig intelligens og data i deres customer experience operationer med en minimal indsats.
Banebrydende platform til intelligent styring af kundeoplevelser
Bruxelles, 25. maj 2022.
Dstny, den europæiske leder indenfor virksomhedskommunikation, annoncerer opkøbet af Tactful AI, en teknologi start-op virksomhed baseret i Storbritannien og Egypten, som tilbyder en cutting-edge intelligent customer experience platform.
Opkøbet udvider Dstny’s produktportefølje og hjælper virksomheder med at styrke deres operationer indenfor kundeengagement på tværs af digitale og traditionelle tale-kanaler.
“Med Tactful AI ombord styrker vi ikke kun os selv med næste generation af customer engagement teknologi. Vi får også et excellent team til Dstny,” siger Daan De Wever, CEO Dstny Group.
Hjælp til at styre, engagere og forstå kunderejsen på tværs af mange touchpoints
I takt med den stigende konkurrence er det nødvendigt for virksomheder at differentiere sig på kundernes oplevelser. Tactful AI er grundlagt af Mohamed Elmasry, Mohammad Hassan og Sherif Khairallah.
Virksomhedens Unified Customer Experience Platform (UCX) er en AI-baseret og datacentrisk løsning, som hjælper brugere med at styre, engagere og forstå kunderejsen på tværs mange touchpoints. Den inkluderer et komplet digitalt omnichannel kontaktcenter, multisproget konverserende chatbots og samtale-analytics.
“Tactful og Dstny deler den samme vision om at bringe medarbejdere og kunder sammen gennem interaktive kommunikationsredskaber.
Vi tror begge på, at vi kan påvirke folks liv positivt og endnu bedre sammen.
Ved at gå sammen med Dstny glæder vi os over at kunne accelerere vores go-to-market-strategi og tilbyde endnu mere værdi til vores kunder,” siger Mohamed Elmasry, medgrundlægger og CEO i Tactful AI.
Flere og bedre produkter hurtigere
Med denne out-of-the-box, no-code AI-drevne automatiserings-maskine kan enhver organisation give sig i kast med AI og data i deres customer experience operation med en minimal indsats – uanset virksomhedens tekniske kapacitet.
“Vores M&A-strategi er fokuseret på produkt- og omsætnings-synergier. Ikke på omkostnings-synergier, som man ofte ser. På den måde vokser vi hurtigere som en fælles virksomhed, og vores kunder får adgang til flere og bedre produkter hurtigere. Tactful AI er et perfekt match på alle måder, og vi er begejstrede over at skulle arbejde sammen,” siger Chris Parker, Dstny Group.
Yderligere oplysninger
Christian Hed – CMO Destny Group
Telefon: +46 707 187 7603
Email: christian.hed@dstny.com
Fakta
Om Dstny
Destiny er en ledende europæisk udbyder af cloud-baseret virksomhedskommunikation. Virksomheden sigter på at forenkle hverdagen for mere end 2,3 millioner brugere dagligt.
De interaktive redskaber indenfor virksomhedskommunikation leveres som as-a-service og bringer medarbejdere og kunder sammen på tværs af alle kommunikationskanaler (tale, video, chat og andet).
Dstny’s redskaber er født “mobile first,” kan tilpasses lokalt, er nemme at anvende og lette at integrere – for virksomheder, partnere og service providers. Ved at kombinere innovative teknologier med tætte relationer med partnere og service providers samt med stærke lokale teams kan Dstny levere den bedst mulige kundeoplevelse og gøre de nyeste applikationer tilgængelige for virksomheder over hele Europa.
Destiny har hovedkvarter i Bruxelles, mere end 800 ansatte i 7 europæiske lande (Belgien, Holland, Frankrig, Sverige, Danmark, Tyskland og Storbritannien) og havde en omsætning tæt på 190 mio. EURO i 2021.
Mere info: dstny.com
Om Tactful
Tactful AI er en ledende teknologi-virksomhed beliggende i Storbritannien med tilstedeværelse i EMEA. Tactful AI tilbyder omnichannel- og AI-drevet customer experience software, der hjælper virksomheder med at tilvejebringe et meningsfyldt og effektivt engagement med deres kunder på tværs af touchpoints. Tactful AI’s UCX er en omfattende customer experience platform, der inkorporerer alle teknologier og redskaber, som virksomheder har brug for til at levere den bedste kundeoplevelse, til at reducere omkostninger og til at booste kundeloyaliteten og salget.
Mere info: tactful.ai